Wij geloven dat we met onze passie voor techniek het leven van mensen in de horeca leuker en gemakkelijker kunnen maken.
Dit doen wij door self-order software te ontwikkelen dat horeca ondernemers ontzorgt en helpt met het behalen van hun doelen.
Onze software is te verkrijgen in de QR bestel app, tablet bestel app, bezorg & afhaal webshop en bestelzuil. Volledig in eigen huisstijl.
In 2017 zagen Mitch van den Berg en Sander Aerts dat zij met hun technische kennis het bestel- en
afrekenproces in de horeca konden vereenvoudigen. Hierop volgend begonnen zij aan de ontwikkeling van
de Jamezz QR bestel applicatie, die het gasten mogelijk maakte om met hun smartphone bestellingen te
plaatsen en direct online te betalen.
Al snel bleek dat de horeca een complexe en dynamische
omgeving is. Om hier software voor te ontwikkelen bleek een grotere uitdaging dan in het eerste
ogenblik leek. Happy hours, kassasystemen, wisselende openingstijden, all-you can eat, bakwijzes,
afhaal en bezorging... de vragen werden steeds complexer.
Door gehoor te geven aan alle verzoeken en te blijven ontwikkelen vanuit de behoeften van de klanten
groeide Jamezz uit tot veel meer dan een QR bestel applicatie. De zelf-ontwikkelde functionaliteiten
binnen de software dekten inmiddels vrijwel alles waar een horeca ondernemer om kon vragen.
Van bestelzuil tot webshop, van all-you can eat tablet tot volledig aanpasbare QR bestel
applicatie. Met het destijds 5-koppige team wist Jamezz zich te ontwikkelen tot een volledig
self-order platform, actief in de gehele Benelux.
Het jaar van corona, maar ook het jaar van Jamezz. Door de groeiende populariteit van self-ordering
was Jamezz al enorm aan het groeien en behaalde het podium bij de Start Up Awards 2019. Echter kwam
deze ontwikkeling in een enorme stroomversnelling toen Corona door het land raasde.
Het bleek
dat het uitgebreide functionaliteiten profiel van Jamezz dé uitkomst was voor elke horecaonderneming
om zich flexibel te kunnen bewegen binnen de maatregelen. In dit jaar groeide Jamezz uit tot een
organisatie bestaande uit 15 medewerkers. Jamezz werd actief in meer dan 10 landen en hielp binnen
no-time ondernemingen van eenmanszaak tot multinational.
Vanuit onze visie willen wij dat Jamezz hét digitale verlengstuk wordt van ondernemingen wereldwijd. Dit betekent niet alleen dat de Jamezz software enorm uitgebreid en flexibel moet zijn, maar ook dat het volledig aan te passen is op de huisstijl en werkwijzen van iedere onderneming.
Jamezz zal altijd blijven ontwikkelen en nooit stilstaan. De continue ontwikkeling is daarmee onderdeel
van ons product en onze service. Wij halen onze voldoening uit de groei en het voorop lopen. Daarom
zullen wij ons altijd blijven ontwikkelen aan de hand van de wisselende behoeften van de samenleving en
hier al ver van te voren op anticiperen.
Horeca moet horeca blijven, dit zullen wij altijd
ondersteunen. Maar door middel van de juiste inzet van technologie zullen wij onze “Why” kunnen
bereiken: Het leven voor gast, personeel en horeca ondernemer leuker en gemakkelijker maken.