Ramada Amsterdam Airport Schiphol
Niek Laarveld – Food & Beverage Operations Manager
Enigszins zenuwachtig zijn wij begin April begonnen met de uitrol van Jamezz naar al onze 222 hotelkamers.

Naast het plaatsen van de gepersonaliseerde Jamezz signs hebben wij ook in al onze kamers een grote ronde sticker willekeurig op de spiegel gehangen om Jamezz extra te stimuleren. Vanaf dag 1 dat we “live” zijn gegaan met Jamezz loopt Roomservice beter dan het ooit gelopen heeft. De gemiddelde besteding per bon ligt hoger, mensen bestellen meer drank bij de bestelling, en ook regelmatig worden er desserts bij geboekt. Sinds de invoering van Jamezz zien wij een tenminste iedere maand een omzetverdubbeling. In September hebben we zelfs een omzetstijging van 1160% mogen zien! Naast dat het fijn is dat er extra omzet wordt gegenereerd zien we ook een hoger medewerkers tevredenheid. Een glimlach verschijnt standaard wanneer ze zonder er iets voor te hoeven doen een roomservice bon binnen krijgen (die al betaald is ook).

Schakelen met Jamezz gebeurt erg snel. Ook is het team erg snel in het bedenken van oplossingen en 24 uur per dag beschikbaar!

Recensie Ramada Hotel